Chestionar de satisfactie pacientiadmin2025-04-28T07:09:44+00:00 Chestionar de evaluare a satisfacției pacienților / aparținătorilor din spitalizare continuă și spitalizare de zi Stimată/Stimat pacient/aparținător,În vederea aprecierii îngrijirilor medicale pe care le-aţi primit în Spitalul Municipal Adjud şi a creşterii calităţii acestora, vă rugăm să aveţi amabilitatea de a răspunde întrebărilor din chestionarul de mai jos.Răspundeţi la întrebări bifând varianta care descrie cel mai bine situaţia dvs.Nu există răspunsuri corecte sau incorecteNu trebuie să vă semnaţi, acest chestionar este anonim.Răspunsurile dvs. sunt importante pentru noi!În cazul copiilor sau a pacienților fără discernamânt, completarea chestionarului se realizează de către aparținători / reprezentant legal.10. SexBarbatFemeieVarsta dvs. *<20 ani20-29 ani30-39 ani40-49 ani50-59 ani60-69 ani70 ani si pesteMediul de rezidenta: *UrbanRuralUltima scoala absolvita: *primara (1-4 clase)gimnaziala (5-8 clase)liceufacultate6. În ce secţie/compartiment sunteți/ați fost internat:6.1 Spitalizare continua *Secția Chirurgie generalăCompartiment Chirurgie plasticaCompartiment pediatrieSectia medicina internaComp CardiologieComp HematologieComp Ortopedie-traumatologieCompartiment recuperare med. fizica si balneologieSectia Îngrijiri PaliativeCompartiment Obstetrica-ginecologieCompartiment NeonatologieCompartiment ATICompartiment Primiri-Urgente7. Cum ați ajuns să apelați la internare in spitalul nostru? *V-ati prezentat direct la C.P.U.Ați avut trimitere de la medicul dvs. de familieAți avut trimitere de la medicul de pe ambulatoriuAți venit cu ambulanțaaltă situație8. Sunteți la prima internare sau la o reinternare? *DaNu9.De la internare până pe secție/compartiment, aţi fost însoţit de personalul sanitar: *DaNu10. La internare ați fost informat cu privire la drepturile, responsabilitățile și regulile de igienă personală în spital ca și pacient? *DaNu11. Ați fost avertizați cu privire la riscul de cădere/alunecare? *DaNu12. Vă rugăm să acordaţi calificative pentru următoarele servicii:12.1. Confortul (iluminat, temperatură, grupuri sanitare): *NesatisfăcătorBineFoarte bine12.2. Calitatea lenjeriei *NesatisfăcătorBineFoarte bine12.3. În salon curățenia se face: *O dată pe ziDe două ori pe ziDe câte ori este necesar pe zi12.4. Calitatea alimentaţiei și modul meselor servite: *NesatisfăcătorBineFoarte bine13. Calitatea îngrijirilor medicale acordate de:13.1 Medicul de salon *NesatisfăcătorBineFoarte bine13.2 Asistentele medicale *NesatisfăcătorBineFoarte bine13.3 Infirmiere *O dată pe ziDe două ori pe ziDe câte ori este necesar pe zi14. Cunoașteți identitatea echipei medicale implicată în tratamentul administrat?14.1 Medicul de salon *danu13.2 Asistentele medicale *danu13.3 Infirmiere *danu15. Amabilitatea și disponibilitatea personalului medical : *NesatisfacatorBunăFoarte Buna16. Atitudinea personalului de la C.P.U. (in cazul in care v-ați internat prin aceasta unitate): *NesatisfacatorBunăFoarte bunăNu a fost cazul17. La investigațiile medicale aţi fost însoţit de: *Personal sanitarAparţinători (membri de familie, prieteni, vecini)Aţi mers singur18. Vi s-a explicat pe înțelesul dvs. planul terapeutic? *danu19. Vi s-a explicat pe înțelesul dvs. planul de îngrijire? *danu20. Vi s-a explicat pe înțelesul dvs. scopul, riscul și efectele adverse pentru medicamentatie și/sau procedurile prescrise/administrate? *danu21. Ați fost informat pe înțelesul dvs. despre boală, tratament, risc operator pronostic? *danuNu a fost cazul22. Ați avut complicații post operatorii? *danuNu a fost cazul23. Cum apreciați îngrijirile post operatorii? *NemulţumitMulţumitFoarte mulţumitNu a fost cazul24. Fiolele s-au deschis în fața dvs.? *DaNuNu a fost cazul25. Personalul medical utilizează mănuși de unică folosință la fiecare activitate medicală sau de îngrijire? *DaNu26. În timpul consulturilor v-a fost respectată demnitatea și intimitatea (paravane, limbaj etc..)? *DaNu27. Aţi fost instruit asupra modului în care ar fi trebuit să primiţi medicamentele pe cale orală (tablete, pastile)? *Da, întotdeaunaNu, niciodatăDa, uneoriNu a fost cazul28. Medicamentele și materialele sanitare administrate în spital : *V-au fost administrate doar de spitalV-au fost cumpărate de familieAmbele varianteNu a fost cazul29. Aţi fost multumit de serviciile medicale : *DaNu30. Ați fost informat despre data externării dvs. din cadrul Spitalul Municipal Adjud? *DaNu31. Ați simțit nevoia să recompensați prin diverse mijloace un cadru medical pentru a beneficia de mai multă atenție din partea acestora? *DaNu32. Impresia dvs. generală despre Spitalul Municipal Adjud: *NemulţumitMulţumitFoarte mulţumit33. Dacă ar fi necesar să vă reinternaţi, ați opta pentru Spitalul Municipal Adjud? *În mod cert daProbabil că daÎn mod categoric nuNu se va mai întâmpla (de exemplu: pentru că nu locuiesc în aproprierea spitalului)34. Dacă un apropiat, un prieten sau o altă persoană ar avea nevoie de un serviciu medical despre care știți că este diponibil aici i-ați recomanda să vină? *Sigur daPoate da / poate nuSigur nu35. Considerați că v-au fost respectate drepturile dvs ca pacient? *DaNu36. În planificarea investigațiilor și a tratamentului s-a ținut cont de religia/convingerile dvs/dacă aveți nevoie de asistență spirituală? *DaNu37. După toata acestă perioadă petrecută aici, care este lucrul pozitiv care vă vine în minte? Ce v-a plăcut/nu v-a placut cel mai mult? *NOTĂ:Colectarea informaţiilor pe baza prezentului chestionar se face cu respectarea prevederilor Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.Trimite chestionarul