Chestionar de satisfactie ambulatoradmin2025-04-29T10:01:24+00:00 CHESTIONAR DE EVALUARE A SATISFACŢIEI PACIENTULUI PENTRU SERVICII MEDICALE ÎN AMBULATORIU DE SPECIALITATEStimată / stimat doamnă / domn, În vederea aprecierii îngrijirilor medicale pe care le-aţi primit în Ambulatoriul Spitalului Municipal Adjud şi a creşterii calităţii acestora, vă rugăm să aveţi amabilitatea de a răspunde întrebărilor din chestionarul de mai jos şi de a-l remite unităţii noastre. Răspundeţi la întrebări bifând varianta care descrie cel mai bine situaţia dumneavoastră. Nu trebuie să vă semnaţi, acest chestionar este anonim. Colectarea şi prelucrarea informaţiilor obţinute din prezentul Chestionar se face cu respectarea prevederilor art. 19 (Confidenţialitatea şi securitatea prelucrărilor) din Legea nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare. Răspunsurile dvs. sunt importante pentru noi!Răspunsurile dvs. sunt importante pentru noi! În cazul pacienţilor fără discernământ, completarea chestionarului se realizează de către aparţinători.1. Sex *BarbatFemeie2. Varsta *< 20 de ani20 - 29 ani30 - 39 ani40 - 49 ani50 - 59 ani60 - 69 ani70 ani şi peste3.Ce servicii medicale aţi solicitat in Ambulatoriul Spitalului Municipal Adjud *Medicina internaPsihiatrieO.R.LCardiologieHematologieOrtopedie si traumatologieChirurgie plasticaGastroenterologieObstetrica-GinecologieNeurologieChirurgie generalaMedicina dentaraDematovenerologieOftalmologieLaborator radiologie si imagistica medicalaPsihologieDiabet si boli metaboliceLaborator de balneofizioterapie medicalaPediatrieLaborator analize medicaleReumatologie4. La intrarea în cabinetul medical, aţi fost: *Chemat de personal sanitarAți intrat singur5. Ați fost informat cu privire la drepturile dvs ca și pacient? *DaNu6. Ați fost avertizați cu privire la riscul de cădere/alunecare? *DaNu7. Vă rugăm să acordaţi calificative pentru următoarele servicii:7.1 Curăţenie: *NesatisfăcătorBineFoarte bine7.2 Confortul (iluminat, temperatură, grupuri sanitare): *NesatisfăcătorBineFoarte bine8. Calitatea îngrijirilor medicale acordate de:8.1 Medic: *NesatisfăcătorBineFoarte bine8.2 Asistentele medicale: *NesatisfăcătorBineFoarte bine8.3 Timpul acordat de medic pentru consultaţia dumneavoastră: *NesatisfăcătorBineFoarte bine8.4 Amabilitatea și disponibilitatea personalului medical: *NesatisfăcătoareBunăFoarte bună9. Vi s-a explicat pe înțelesul dvs. scopul, riscul și efectele adverse pentru medicamentație și/sau procedurile prescrise/administrate? *DaNu10. Aţi fost instruit asupra modului în care ar fi trebuit să vă administrați medicamentele pe cale orală (tablete, pastile)? *Da, întotdeaunaDa, uneoriNu, niciodată11. Cunoașteți diagnosticul pentru care ați venit în cadrul Ambulatorului Integrat? *DaNu12. Dacă ar fi necesar să vă reîntorceti, ați opta pentru acelaşi ambulatoriu integrat al Spitalul Municipal Adjud. ? *În mod cert daProbabil că daÎn mod categoric nuNu se va mai întâmpla (de exemplu: pentru că nu locuiesc în aproprierea spitalului13. Impresia dvs. generală: *NemulţumitMulţumitFoarte mulţumit14. Considerați că v-au fost respectare drepturile dvs ca pacient: *DaNu15. Observaţii și sugestii referitoare la aspectele pozitive şi/sau negative ale îngrijirilor medicale: *NOTĂ:Colectarea informaţiilor pe baza prezentului chestionar se face cu respectarea prevederilor Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.Trimite chestionarul